Beställ boken Lev Livet Levande

Nu till introduktionpris 199 kr!! (Ord pris är 249 kr)

Beställ boken
här



måndag 28 maj 2007

Nu är uppsatsen inlämnad -oj så skönt!

Jepp, någon timme innan definitiv deadline så skickade jag in den. Då hade jag varit upp sedan gryningen och hållit på med de sista justeringarna. Hela jag var mosig och till slut tyckte jag det var bäst att skicka in den innan jag i mitt förvirrade tillstånd lyckades göra något riktigt generalfel.
På torsdag nästa vecka är det dags att försvara den och det ser jag fram emot. Nu behöver jag få sätt punkt för det här jobbet och gå vidare med annat.
Just idag med mer praktiska saker. Mitt hem ser ut som en soptipp och det är dags att röja! Jag ser verkligen fram emot att få rent och snyggt igen. Ibland är det faktiskt ett rent nöje att städa. ;)

Men först en nyttig middag. Bönsallad tror jag det blir för nu längtar jag verkligen efter bättre mat också. Jag behöver vitaminrik och uppiggande mat efter uppsatspersen.
/ Kia, med ens fruktansvärt hungrig!

Inga kommentarer: