Beställ boken Lev Livet Levande

Nu till introduktionpris 199 kr!! (Ord pris är 249 kr)

Beställ boken
här



lördag 17 mars 2007

Ett säkert vårtecken - nya glassarna är här!

Nu är våren kommen årets glassnyheter är här! För mig hör det till att provsmaka nyheterna, på något vis är det som att hälsa våren välkommen.
Hittills har jag bara hunnit smaka på två av nyheterna. GB:s lakritsstut, Pepe, som var rätt tam och mesig Tror den hade varit godare om det hade varit saltlakrits i. Den kommer jag nog aldrig mer att köpa, vilket är ett klart underkänt.
Sedan har jag även provat Magnum Equador, mumsig vanilj med tjockt täcke av mörk choklad, mmmmmm. Den var fantastiskt god till kaffet. En ny favorit helt enkelt.
Fast allra, allra snaskigast är att gå till något av glasshusen och äta "hemgjord" glass. En premiär jag ser fram emot! Att sitta ute i vårsolen, lyssna på fågelkvitter, se grönskan och äta glass - vilken lycka!
Kia
Som sitter och drömmer vårdrömmar trots att vinden viner

Inga kommentarer: