Beställ boken Lev Livet Levande

Nu till introduktionpris 199 kr!! (Ord pris är 249 kr)

Beställ boken
här



måndag 5 mars 2007

Pussar Skatteverket!!

Nu kanske du blir något undrande över den här rubriken. Du kanske är fast i samma föreställning som jag var. Nämligen att Skatteverket är lika kul som en kall, blöt och mycket illaluktande yllefilt! Helt fel!

De har en ypperlig och snabb service som gör mig alldeles glad. Jag skickade in ett ändringsbrev i förra veckan och redan idag fick jag svar! Min dag blev genast ljusare. När de ringde från Sats och sa att min kvarglömda stegräknare fanns där blev jag ännu lyckligare för jag hade inte räknat med att få tillbaka den.
Så ringde en kompis och jag fick tillfälle att anmäla mig till vad jag tror är en riktigt spännande och utvecklande helgkurs - gratis! Vilket tillfälle och vilken härlig dag.

Dessutom sken solen och fåglarna kvittrade= vårkänslor på gång!
Vilket är bra för humöret men mindre bra för den koncentration jag borde ha lagt på min uppsats idag. Men att njuta av livet och nuet är aldrig fel!

Kia

Inga kommentarer: