Beställ boken Lev Livet Levande

Nu till introduktionpris 199 kr!! (Ord pris är 249 kr)

Beställ boken
här



måndag 12 mars 2007

Tappade tiden

Idag har tiden bara försvunnit. Tur att jag började dagen med att gå till gymmet och köra stenhårt för sedan har jag suttit framför datorn i timmar. Det är så mycket information jag behöver söka reda på just nu och det tar så lång tid att plöja igenom och vaska fram det jag vill ha.
Hela kroppen börjar skrika om att det räcker nu. Rygg och nacke är stela, ögonen grusiga och fingrarna börjar tröttna. Trots att jag tagit många små gympapauser..Så nu är det väl dags att lyssna då. Dags för en nypa frisk luft och lite rörelse!
Kia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske dags att koppla av, koppla ned och bara vara? Kroppens signaler brukar ju vara väldigt pålitliga, har jag hört!
/Knoppen

Redaktörerna sa...

Det har du alldeles rätt i! Numera brukar jag lyssna på vad kroppen har att säga.
Fast jag ska erkänna att jag fortfarande är lite döv när jag är mitt uppe i något...
Fast igår gick jag ut och lyssnade på fåglarna och vinden - underbart!
/KIa