Beställ boken Lev Livet Levande

Nu till introduktionpris 199 kr!! (Ord pris är 249 kr)

Beställ boken
här



lördag 3 mars 2007

Usch så trist, min inspiration försvann!

Den här terminen ska jag skriva min magisteruppsats. Den uppsats som ska ge mig den tjusiga titeln Fil mag i pedagogik med inriktning mot folkhälsa, vård och omsorg - låter inte dumt va?

Idag hade jag tänkt börja lite med skrivandet men fastnade i alla instruktioner om HUR jag ska skriva. Det är nämligen noga med rubrikstorlekar och annat. Så noga att man måste använda en mall som ska laddas ner. Så måste man läsa om det och diverse annat. Så till själva saken, att skriva kom jag aldrig. Det var ju liksom det som hade varit det roliga. Jag hade så mycket att börja skriva om i inledning och bakgrund men inte en bokstav har blivit inskriven.
Imorgon tror jag att jag helt enkelt börjar skriva så får jag väl klippa in det i den dumma mallen så småningom. Min inspiration försvann idag, nernött av regler och förmaningar.

Nä, nu struntar jag i det här och tar ledigt från allt vad tänkande och skrivande heter!
Ha en trevlig lördagkväll - det tänker jag ha!
Kia

Inga kommentarer: